Geniet van gratis verzending vanaf €50 met de code 'GRATISVERZENDING'!

FAQ

1 Verzenden - Wordt mijn bestelling ook plasticvrij verpakt?

Uiteraard worden al onze producten volledig plasticvrij verpakt. Wij proberen om de bestellingen zoveel mogelijk te verzenden in hergebruikte dozen die wij krijgen van onze leveranciers en van mensen in onze eigen omgeving. Je herkent onze hergebruikte dozen aan de stempel.

Het opvulmateriaal dat wij gebruiken wordt ook gemaakt van deze zelfde dozen die wij krijgen van anderen. We versnipperen deze dozen dan via een versnipperaar. Via deze manier kunnen producten veilig en onbeschadigd bij u thuis geleverd worden. 

Bij een bestelling zullen wij ook geen bestelbon toevoegen, op deze manier proberen wij de verspilling van papier tegen te gaan. U kan de bestelling altijd nakijken via de bestellingmail die u ontvangt na het plaatsen van uw order. 

Voor onze Furoshiki verpakking maken wij gebruik van verschillende stofjes. Deze stofjes zijn afkomstig van naaiateliers die als plan hadden deze weg te werpen omdat de stofjes niet meer gebruikt konden worden. Ons concept staat voor zero waste, daarom zagen wij hier een opportuniteit in om deze stofjes te verwerken tot een prachtige alternatieve verpakking. Dit samen met de mooie droogbloemen geven een nieuwe draai aan de verpakkingswereld. 


2 Wanneer wordt mijn order verzonden?

Wij streven ernaar dat alle pakketjes in België binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd worden. Onze pakketjes worden geleverd door Bpost. Wij raden aan om rondom de feestdagen op tijd te bestellen, aangezien de bezorging van de pakketjes in verband met de feestdagen vertraging kan oplopen.


3 Afhalen - Waar en vanaf wanneer?

Verkiest u liever om uw bestelling op te halen? Dit kan ook! Wij bieden namelijk een afhaal locatie aan waar je order afgehaald kan worden. Deze afhaling is uiteraard volledig gratis! Het afhaalpunt is gevestigd op de Aardeweg 17 in Koersel! Na het plaatsen van uw bestelling zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om een afspraak te maken voor het ophalen van uw bestelling. Dit kan vaak al op dezelfde dag wanneer uw bestelling geplaatst is.


4 Hoe kan ik een product retourneren?

Het kan natuurlijk altijd wel eens voorkomen dat een product niet helemaal naar wens is. U kan dit product dan altijd op eigen kosten retourneren naar ons.

Producten kunnen binnen de 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Het moet wel in de originele staat en verpakking bij ons toekomen. U kan het retour pakket opsturen naar ons vestigingsadres: Aardeweg 17, 382 Koersel. Zodra wij uw bestelling terug hebben ontvangen zal het geld automatisch terug gestort worden op jouw rekening. 

Voor meer informatie, bekijk ons retourbeleid.


5 Hoe worden de producten geselecteerd?

Onze producten worden zorgvuldig geselecteerd door ons, waarbij wij rekening houden met bepaalde criteria. Er wordt veel tijd besteed aan het uitzoeken van onze producten en we stellen strenge eisen op aan onze leveranciers. Better Bath is altijd op zoek naar milieuvriendelijke badkamerproducten die een zero-waste lifestyle bevorderen. Wij werken enkel samen met toffe bedrijven die duurzaamheid vooropstellen. Wij staan voor kwaliteit, niet kwantiteit. 

 

6 Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Better Bath is voorlopig alleen een online winkel. Wel organiseren wij regelmatig pop-up standjes/stores in verschillende steden, waar wij dan te vinden zijn met ons hele assortiment. Zou jij het fijn vinden een Better Bath Pop-Up Store in jouw buurt te hebben? Laat het ons dan zeker weten via ons contactformulier!


7 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kan gebruik maken van de volgende betaalsystemen:

  • Bancontact
  • VISA
  • Mastercard
  • AMEX

8 Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Als uw bestelling beschadigd zou aankomen, contacteer ons dan onmiddellijk via:

9 Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aankomt?

Als uw bestelling niet zou aankomen, contacteer ons dan onmiddellijk via:

Let op: Dit kan ook aan Bpost liggen, let op met bestellingen rond feestdagen

10 Wat moet ik doen als mijn vraag niet hierboven vermeld staat?

Als u een andere vraag heeft dan bovenstaande, kan u ons altijd contacteren via: 

Wij zullen zo snel mogelijk uw vraag beantwoorden!